25 mei – Thuis in de Tabernakelkerk!

NGK0002Introductiebijeenkomst voor nieuwe leden

Sinds een aantal jaar organiseren wij introductiebijeenkomsten voor nieuwe leden van de Tabernakelkerk. Tijdens deze bijeenkomsten geven we een beeld van de gemeente: wat zijn de achtergronden van onze kerk, wat vinden we belangrijk in het geloof, hoe zijn we georganiseerd en welke afspraken zijn er gemaakt. Daarnaast bieden de bijeenkomsten de mogelijkheid om elkaar te leren kennen en kunnen nieuwe leden zich ook oriënteren op mogelijkheden om zich in te zetten binnen de gemeente.

Op zondag 25 mei a.s. is er na de ochtenddienst (tot ca. 13.30 uur) weer een introductiebijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst staat het volgende op het programma:

•    De Tabernakelkerk: Wat geloven we en hoe zijn we georganiseerd?

•    Wie is wie? Kennismaking met activiteiten en mensen in onze kerk.

•    Wat zou je kunnen en willen doen in de gemeente?

•    Ontmoeting onder het genot van een hapje en een drankje

Voor kinderen zorgen we voor speelgoed en spelletjes.

Bent u/jij nog maar kort lid van de Tabernakelkerk (korter dan ongeveer een jaar) of denkt u er over na om lid te worden, dan bent u van harte welkom op 25 mei.