2 april – Passion Junior!

The Passion juniorPassion Junior!

Kijkt u ook al uit naar de Passion van de EO? Goed nieuws! Dit jaar hoeft u niet naar Enschede, maar kunt u het live meemaken in Apeldoorn!

Op donderdagavond 2 april zal er een tocht worden gelopen door de wijk rondom de kerk. We vertrekken om 18.30 vanaf het kerkplein (Waalstraat 2, Apeldoorn). Tijdens deze tocht passeren we verschillende scenes uit het paasverhaal die door de kinderen van de Benjaminclub worden uitgespeeld (en gezongen!). Wellicht voor u een mooi (stil) moment in de aanloop naar Pasen, of een kans om een vriend/kennis op eigentijdse manier kennis te laten maken met het paasverhaal, en ook nog eens mooie gelegenheid om als kerk zichtbaar te zijn in de wijk.

Het belooft in ieder geval super gaaf te worden en de passie van de kinderen spat er van af … Loopt u ook mee?