21 feb 18.30 uur: ‘Bid en werk’ dienst

Ina SjerpsOp zondagavond 21 februari  is onze avonddienst een ‘Bid en werk’ dienst. Als kerk staan we midden in de maatschappij en we willen support geven aan werkenden. In deze dienst staat werken bij de overheid centraal. Gemeentesecretaris Ina Sjerps vertelt over wat haar dagelijks bezighoudt. Daarna hebben we een gesprek over wat daarin herkenbaar is, wat anderen daaraan toevoegen en we hebben een moment van bezinning, voordat we al het gezegde in gebed bij God brengen.

Gebedsintenties voor het eind van deze dienst kunnen per SMS of Whatsapp naar Tabernakelkerk 06-14917848.

We heten iedereen welkom. Werk je in de publieke sector? Nodig ook je collega’s uit! Of ze nu gelovig zijn of niet, we willen naar hen luisteren en en hen steunen: zondagavond 21 februari om 18.30 uur Waalstraat 2.

Weten wat er leeft in de samenleving

bidenwerklogoDe dienst wordt geleid door onze eigen predikant Willem Smouter. Hij benadrukt hoe belangrijk werk voor mensen is: ‘We willen luisteren naar wat mensen drijft in hun werk en voor welke keuzes zij staan. Op deze manier begrijpen we beter wat er leeft bij mensen die bij de overheid werken. En dat zijn nogal wat inwoners van Apeldoorn. We weten zo ook waar we voor kunnen bidden.’

interview RTV Apeldoorn 16 feb

Meer informatie: