Begin je grootste avontuur

Alpha cursusHeb je het gevoel dat je iets wezenlijks mist? Het is een groot avontuur om op zoek te gaan naar waar het in het leven nu echt om draait.  Wat zijn de wortels van je bestaan, waar ben je op weg naar toe, wat is echt belangrijk in het leven, wie is God en hoe belangrijk is Hij voor jou? Hoe vind je een betrouwbare gids voor je leven?

De Alphacursus wil je op weg helpen in dit grootste avontuur. Het zijn 10 avonden die beginnen met een maaltijd. Want Alpha is gezelligheid, leren en samen op pad gaan.  De cursus start met een open avond. Op deze avond wordt alle informatie gegeven over de Alpha-cursus en kun je kennismaken met andere cursisten en het Alphateam.

Alpha-cursus kenningsmakings/startavonden:

•  22 september 20.00 uur Plexat, Pieter Saenredamstraat 15A, vanuit Menorah
  •  22 september 10.00 uur  Hofstad, Hofveld 52, interkerkelijk team
  •  23 januari 2017 19.00 uur Barnabaskerk,  vanuit NGK/CGK/GKV
  •  25 januari 2017 18.30 uur Eben Haezer kerk

In voorbereiding:

• Youth Alpha  oktober 17+ Tabernakelkerk NGK
  • Youth Alpha januari  17-30 jaar  vanuit CGK/GKV/NGK

Voor vragen en opgave kunt u terecht bij Els Hanekamp, elshanekamp@gmail.com, tel. 06-25186376.

Bekijk de trailer: