15-22 januari: week van gebed

Van 15 tot en met 22 januari vindt de jaarlijkse Week van Gebed plaats, die wereldwijd wordt gehouden. Het thema is: “Jouw hand, mijn glimlach”. Dit jaar hebben de Duitse kerken het thema aangereikt. We volgen tijdens de Gebedsweek de woorden van Paulus over de liefde die ons drijft. Ook in Apeldoorn zijn er dagelijks kerken open, en uiteraard werken wij als Tabernakelkerk ook mee aan deze week.

Het rooster voor deze week:

• Zondag 15 jan: Menorah-gemeente. Paslaan 11
  • Maandag 16 jan: Andreaskerk (CGK), Anklaarseweg 185
  • Dinsdag 17 jan: Samuëlkerk (CGK), Talingweg 41 Vergadering van Gelovigen Hoofdstraat 220
  • Woensdag 18 jan: Pinkstergemeente Filadelfia, Langeweg 105
  • Donderdag 19 jan: Leger des Heils, Hofveld 21
  • Vrijdag 20 jan: Baptistengemeente.  Bosweg 77 & Tabernakelkerk, Waalstraat 2
  • Zaterdag 21 januari: Lutherse Kerk, Prof. Röntgenstraat 9 & Katholieke Kerk, Stationsstraat 13
  • Zondag 22 januari:  Vrije Evangelische Gemeente, Sprengenweg 15

De bijeenkomsten beginnen om 19.30u.

In de Hofstadkerk, Hofveld 52 vinden ook bijeenkomsten plaats. Deze zijn op maandag, woensdag en vrijdag en starten om 19.00u.

Of u nu op vrijdag naar de Tabernakelkerk komt, of naar een andere kerk gaat op een ander moment in deze week, laten we deze week beleven in verbondenheid met alle christenen in Apeldoorn en over de hele wereld

Bidt u mee?

Namens de KALM,