Digitale berichten van de Tabernakelkerk

Zowel leden als belangstellenden van de Tabernakelkerk kunnen zich inschrijven voor de Nieuwsbrieven.

U kunt drie soorten digitale berichten ontvangen van de Tabernakelkerk:

1. Dienstbetoon digitaal
  2. Incidentele berichten
  3. Zondagse mededelingen

Voor het verzenden van deze mails is er één verzendlijst, waarop u uw voorkeur voor een of meer van deze berichten kunt aangeven. Bestaande adressen ontvangen eerst al deze berichten. Onderaan elk bericht staat de mogelijkheid “uw voorkeuren aanpassen”. Als u dat aanklikt, kunt u aanvinken welke berichten u wel en niet wilt ontvangen. Ook kunt u uw emailadres daar wijzigen.

Toelichting: “Dienstbetoon digitaal” is wat het woord zegt, het staat dus los van de vraag of u een papieren editie ontvangt.

Bij “Incidentele berichten” horen bijvoorbeeld de kennisgeving van overlijden van een broeder of zuster, nieuws van de commissie van beheer betreffende verbouwing en actuele berichten die niet tot de mededelingen op zondag kunnen wachten.

De “Zondagse mededelingen” zijn we in principe opgestart om thuis luisteraars de mogelijkheid te geven de dienst gemakkelijker te volgen. Ook veel kerkbezoekers ontvangen deze berichten en zijn er positief over.

Krijgt u geen van deze berichten binnen, dan kunt u zich hier inschrijven.

Als u de scriba in kennis stelt van een wijziging van uw email adres voor het ledenregister, worden uw nieuwe gegevens niet automatisch in de verzendlijst voor digitale berichten opgenomen. U kunt zelf de wijziging daarvan doorgeven via “uw voorkeuren aanpassen” onderaan iedere ontvangen mail.

Mochten er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Johan de Hoop, scriba.