17 mrt: LEV in de Tabernakelkerk

In het najaar van 2017 bracht LEV haar nieuwe album “Tussen Vrees en Veiligheid uit. Het is alweer het vierde album van de band die is uitgegroeid tot één van de beste christelijke bands in Nederland. Na de succesvolle tour in het najaar presenteert LEV dit voorjaar nog eens 5 nieuwe concertavonden en op zaterdag 17 maart komt de band naar de Tabernakelkerk in Apeldoorn. Tijdens deze avond zal uiteraard het nieuwe album centraal staan, maar kun je ook luisteren naar bijzondere verhalen én meezingen met bekende liederen.

Laat je (opnieuw) raken door de inspirerende muziek van het laatste album ‘Tussen Vrees en Veiligheid’ en zing mee met inmiddels bekende liederen als ‘God van licht’, ‘Morgenlicht’ en ‘Morgen dans je weer’.

Met 12 nieuwe Nederlandstalige liederen brengt LEV opnieuw een inspirerend en herkenbaar verhaal. Veel van de liederen zijn ontstaan naar aanleiding van wat wij zien gebeuren in de wereld om ons heen; een wereld die soms in brand lijkt te staan.

LEV brengt met hun muziek een eerlijke en hoopvolle boodschap over onze God, die perspectief en veiligheid biedt in alle onrust in de wereld en onszelf.

Een greep uit de reacties op het eerste deel van de concerttour, in het najaar van 2017;

‘Prachtige liederen, mooie opbouw van de avond. Eerlijk, puur en indringend. Kortom een schitterende avond!’ – Sjoerdtje

‘Echt geweldig was het, wat hebben we genoten! Een feest om dit mee te mogen maken! De liederen en teksten, zó actueel… Wat een zegen!’ – Peter

‘Super avond, goede muziek, mooie teksten, mensen vol passie en stralende gezichten op het podium. In 1 woord: top!’ – Lubbert

Het is een concert met zitplaatsen en er is een pauze. Het concert zal om ongeveer 22.00 uur afgelopen zijn.

Tickets zijn in de voorverkoop 12,50 en verkrijgbaar via www.truetickets.nl/LEV  (en aan de zaal voor 15,-, indien voorradig)

LEV – het Hebreeuwse woord voor ‘hart’ – wil Nederlandse kerken dienen in het samen zingen en is hierbij actief binnen verschillende kerkelijke stromingen.

De band is een veelgevraagde band op festivals en conferenties. Meer informatie is te vinden op www.bandlev.nl