Rebound 2018

Ook dit jaar wordt er weer een Rebound-week georganiseerd als start van het nieuwe Sportfreaks seizoen 2018. Rebound is erop gericht om in de woonwijk rondom de Tabernakelkerk, jongeren van 6 t/m 18 jaar te bereiken met het evangelie. Dit wordt gedaan door een sportteam dat samen met de jongeren sport, waardoor een relatie met jongeren wordt opgebouwd. Dit opent vervolgens een deur om met hen het evangelie te delen. Tijdens Rebound wordt door middel van dramastukken, persoonlijke getuigenissen, persoonlijke gesprekken en door het uitdelen van materialen geëvangeliseerd. Rebound 2018 duurt een week en begint op zaterdag 28 april 2018 en eindigt op vrijdag 4 mei 2018.

Kerkteam

De voorbereidingen van Rebound worden uitgevoerd door het kerkteam. Het kerkteam zorgt ervoor dat het sportteam zoveel mogelijk ontlast wordt van de praktische zaken zoals sportmaterialen, locaties, sponsoring en onderkomen voor het sportteam. Daarnaast draagt het ook zorg voor de werving van vrijwilligers en ondersteuning vanuit de gemeente.

Het kerkteam bestaat dit jaar uit Ruben Kuiper, Tim Bom, Albert Borreman, Janneke van ’t Spijker, Deany Koster en Wouter Kamphuis (voorzitter). Wilt u contact opnemen met het kerkteam van Rebound dan kunt u mailen naar reboundapeldoorn@gmail.com of contact opnemen met Wouter Kamphuis.

Gebed

Naast de praktische zaken en plannen willen we u als gemeente vragen om Rebound en het nieuwe Sportfreaks seizoen op te nemen in uw gebed.

Met vriendelijke groeten,
het Rebound kerkteam