Samen bouwen samen groeien nummer 9 is uit

De komende weken gebeurt er veel rondom de verbouwing. We houden u graag op de hoogte!
Informatieavond omwonenden
Op 15 maart organiseerden we een bijeenkomst voor omwonenden en gebruikers van DOK Zuid. We legden uit wat er precies gaat gebeuren bij de verbouwing. Er waren vier mensen, inclusief iemand van de gemeente Apeldoorn. We kijken terug op een positieve avond.
Aannemersovereenkomst
Op vrijdag 16 maart tekenden we de aannemersovereenkomst met aannemer Veeneman! De verbouwing start onmiddellijk na Pasen. Na 7 april is onze kerk een bouwplaats en kunnen we niet meer in het gebouw.
Opruimacties
Op Tweede Paasdag ruimen we de kerk leeg. Veel clubs halen hun materialen nu al uit de kasten. Liggen er van u nog spullen in de kerk? Haalt u ze dan alstublieft op. Een deel van de spullen wordt namelijk weggegooid. Een ander deel verkopen we, zoals de stoelen en tafels uit de benedenzaal, de schuifwand en de vaatwasser. Dat levert weer wat geld op voor de verbouwing. Dingen die we willen bewaren gaan naar een opslagruimte.
Hulp bij slopen
Van dinsdag 3 tot en met zaterdag 7 april gaan we sloopwerk doen in het souterrain. Uw hulp is welkom. Meldt u zich bij  Jan Odink (jan@knido.nl) , Nelleke Odink (nelleke@knido.nl) , of Christian Paape (c.paape1974@gmail.com). We zijn overigens al begonnen met het slopen van het systeemplafond, en dat ging als een trein!
Diensten in Christelijk Lyceum
Op 8 april is onze eerste kerkdienst in het Christelijk Lyceum, Jachtlaan 108 (ingang Vliegerlaan). Alle ochtenddiensten vieren we hier. Houdt u voor de avonddiensten onze website in de gaten. De diensten zijn namelijk soms in het Christelijk Lyceum en soms in onze Christelijk Gereformeerde zusterkerken. Wilt u voor de diensten helpen met het klaarzetten van de stoelen? Ook dat kunt u melden bij Jan, Nelleke en Christian.
Kinderen
Alle zondagse activiteiten voor de kinderen, zoals de crèche, de driejarigen, de kinderverteldienst en Pebbles, kunnen doorgaan in het Christelijk Lyceum. Er is meer dan genoeg ruimte.
Parkeren
Parkeren rondom het Christelijk Lyceum is voor vergunninghouders. Alleen voor mensen die slecht ter been zijn, hebben we 30 parkeerplaatsen beschikbaar aan de Vliegerlaan. Kom daarom zoveel mogelijk op de fiets. Lukt dat niet, dan vindt u hier een kaartje met andere parkeermogelijkheden in de buurt. Kijk er alstublieft goed naar, want u krijgt een boete als u verkeerd parkeert. We willen omwonenden geen last bezorgen. Wij brengen de buurtbewoners op de hoogte van onze diensten en nodigen hen uit ze bij te wonen.