16 juni: Mozes: Een musical met jou in de hoofdrol!

Ben je tussen de 4 en 12 jaar en lijkt het jou ook zo leuk een keer te schitteren in een musical? Nou, dat kan! Op 16 juni verzorgt theatergroep De Vliegende Speeldoos een heel bijzonder, leuk en flitsend programma, waarbij we in maar liefst één dag een musical gaan instuderen en uitvoeren!

De musical heet: ‘Mozes’ en gaat over Mozes die een wel heel bijzondere en belangrijke opdracht krijgt. Een onvergetelijke ervaring!

De musical wordt in één dag met jullie ingestudeerd onder begeleiding van echte acteurs, zangers en dansers van De Vliegende Speeldoos. Aan het eind van de dag spelen jullie samen met hen een fantastisch en stralend optreden. Uiteraard voor echt publiek! Want voor de voorstelling aan het eind van de dag zijn natuurlijk al jullie ouders, verzorgers, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s, ooms en tantes en vriendjes en vriendinnetjes van harte welkom om te komen kijken naar de musical ‘Mozes’.

De dag begint om 13.00 uur voor de kinderen van groep 3 t/m 8. Kinderen van groep 1 en 2 worden om 15.00 uur verwacht. De voorstelling van de musical begint om 19.00 uur (zaal open om 18.45 uur) en zal tot ca. 20.30 uur duren. Waar? In het Christelijk Lyceum, Jachtlaan 108, Apeldoorn (ingang aan de Vliegerlaan).

Wil je meedoen met deze bijzondere musical en deze leuke dag, die je nooit meer zult vergeten, vul dan deze link  in vóór 9 juni. T.z.t. ontvang je dan per e-mail nadere informatie over deze dag. We hebben op deze dag plaats voor maximaal 140 kinderen. Geef je dus snel op, want als er teveel opgaven zijn, moeten we de laatste kinderen teleurstellen…

De toegangsprijs voor deelname als speler aan deze geheel verzorgde dag is € 10,-. (Ben je lid van CGK-oost, CGK-Zuid, CGK-Centrum, GKV-Centrum of GKV-Zuid? Dan is jouw kaartje al gesponsord en hoef je niet te betalen).

Een toegangskaartje voor bezoekers van de voorstelling, inclusief 1 consumptie kost 10 euro, een gezinskaart (2 volwassenen, 2 kinderen, inclusief 4 consumpties) kost € 35,-. U kunt uw kaartje(s) reserveren via deze link, betaling alleen contant, bij de ingang van het Christelijk Lyceum.

Deze dag wordt georganiseerd door de activiteitencommissie van de Nederlands Gereformeerde Kerk. Met de opbrengsten van deze dag wordt bijgedragen aan de verbouwing van de Tabernakelkerk. Contactpersoon is Jantine Borreman (mail:  ja.borrie@filternet.nl).