Sportfreaks

Al achttien jaar zijn we actief in Apeldoorn-Zuid, de laatste jaren
op het veld aan de Spechtweg. Enthousiaste sporters uit onder andere de Tabernakelkerk, Samuelkerk, de Voorhof, Barnabaskerk, en de Koningshof die sporten met kinderen uit de wijken van Apeldoorn.

Sportfreaks is erop gericht om kinderen en jongeren van ca. 6 t/m 18 jaar te bereiken met het evangelie. Dit wordt gedaan door een sportteam dat samen met de kinderen en jongeren sport, waardoor een relatie met jongeren wordt opgebouwd. Dit opent vervolgens een deur om met hen het evangelie te delen.

Naast het sporten doen we sketches om uit te leggen wat we geloven. We houden
van sporten, kletsen, mensen en God!

Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Sportfreaks of mailen naar info@sportfreaksonline.nl

Rebound

In de meivakantie bivakkeert het sportteam bij gastgezinnen en trekken ze een week lang met elkaar op. ’s Morgens is er aandacht voor stille tijd, persoonlijke toerusting en de voorbereiding op het dagprogramma. ’s Middags en ’s avonds is het sportteam te vinden op de gebruikelijke locatie op het veld aan de Spechtweg in Apeldoorn-Zuid. Hier leggen de sporters uit wat ze geloven door middel van dramastukken, persoonlijke getuigenissen en persoonlijke gesprekken.

Rebound duurt een week en begint dit jaar (2022) op maandag 2 mei en eindigt op vrijdag 6 mei.

Ben je lekker sportief of juist een gezellige kletskous? Wil je meer weten over Sportfreaks en/of lijkt het je gaaf om mee te doen met de Rebound week? Neem dan contact op met Jelle Minnen of Emma de Vries (info@sportfreaksonline.nl).

Kerkteam

De voorbereidingen van Rebound worden uitgevoerd door het kerkteam. Het kerkteam zorgt ervoor dat het sportteam zoveel mogelijk ontlast wordt van de praktische zaken zoals sportmaterialen, locaties, sponsoring en onderkomen voor het sportteam. Daarnaast draagt het ook zorg voor de werving van vrijwilligers en ondersteuning vanuit de gemeente.

Het kerkteam bestaat dit jaar uit Janneke van ’t Spijker, Deany Koster, Arnoud Beldman, Judith Louter, Stefan Straatman, Jonathan Hoekstra en Wouter Kamphuis.

Wilt u contact opnemen met het kerkteam van Rebound dan kunt u mailen naar reboundapeldoorn@gmail.com of contact opnemen met één van de hiervoor genoemde personen.

Kijk hier voor de aftermovie van vorig jaar via Instagram. En als je daar toch bent, volg ons dan meteen, dan blijf je op de hoogte!