22 november – Over generaties heen: Hé broer, hé zus … !!

jong en oud gezichtHet heeft even op zich laten wachten, maar de volgende bijeenkomst van “over de generaties heen” staat er echt weer aan te komen.

Op vrijdagavond 22 november hopen wij weer jonge en oudere gemeenteleden te ontmoeten. En ook wie denkt dat hij/zij ertussenin zit, is van harte welkom.

Dit keer steken we in op onze bloedband. In Jezus hebben we samen een (h)echte bloedband, zijn we broer en zus. Best wel apart om als 18-jarige die mevrouw van 81 als je zus te zien (en andersom). En wat betekent het voor je als 51-jarige om je broer van 15 te zien lopen? Daar (en nog wat meer) gaan we het met elkaar op een open en ontspannen manier over hebben.

Laat je familieleden niet in de steek en kom op vrijdag 22 november naar ons familiehuis: de Tabernakelkerk.

Vanaf 19.45 uur staat de koffie en frisdrank klaar. En aan het eind … ja juist de bitterballen!!

Peter Hagen, jeugdwerker

Jan van Raalte, kerkelijk werker