6 feb: Benefietconcert voor De Herberg

Citypastoraat De HerbergIn deze tijd van crisis ontkomt ook het diaconaal centrum aan de Deventerstraat niet aan bezuinigingen. Om het mooie werk van DE HERBERG te steunen organiseren we een BENEFIETCONCERT OP DONDERDAGAVOND 6 FEBRUARI IN DE ONZE LIEVE VROUWE KERK in Apeldoorn.
Aanvang: 20.00u. De kerk is open om 19.30u. Toegang vrij, er is een collecte voor de Herberg.
Medewerking wordt verleend door organist Thomas van der Luit, de blinde pianist Tjaco van der Weerd en zanger Dirk-Jan Rozenboom. De algehele leiding is in handen van Kees Droger.
Het programma in de prachtige kerk in het centrum van Apeldoorn bestaat uit een breed scala aan muziek, variërend van populair tot klassiek, terwijl er ook ruimte is voor samenzang.
Een avond genieten en tegelijk bijdragen aan het voortbestaan van de Herberg, dat moet de kerk toch vol met publiek krijgen?! Graag tot ziens!