2 september – Startavond Jeugdwerk

Jeugdwerk4De vakantie is nog even bezig, maar we kijken stiekem al iets verder. We willen graag alle vrijwilligers van het jeugdwerk uitnodigen voor de gezamenlijke startavond met onze broeders en zusters van de CGK en GKv. De avond zal plaatsvinden op 2 september van 19.00 uur – 22.00 uur in de Koningshof, Generaal van Heutszlaan 55, 7316 CE Apeldoorn.
Eerst zullen we een gezamenlijke maaltijd met elkaar nuttigen. Daarna zal Elisabeth van Seventer-Timman spreken voor de onderbouw (12-) en Jurjen van Houwelingen voor de bovenbouw (12+).

Graag tot 2 september!

hartelijke groeten,
De jeugdraad

Opgeven kan door hier te klikken.

Jurjen van Houwelingen

Jurjen is een jonge spreker met een groot hart voor jongeren, de kerk en Jezus. Afgelopen jaar heeft hij gesproken op de EO jongerendag. We denken dat Jurjen ons aan het begin van het nieuwe seizoen flink zal inspireren om weer lekker aan de slag te gaan!

meer informatie over Jurjen

Elisabeth van Seventer-TimmanElisabeth heeft ruime ervaring opgedaan als trainer en begeleider in het onderwijs. Daarnaast heeft zij de lesmethode ‘jij bent uniek’ ontwikkeld en geeft ze regelmatig workshops en trainingen in kerken door heel Nederland.

meer informatie over Elisabeth