6 nov: Gezamenlijke dienst van CGK, GkV en NGK in Apeldoorn

Grote Kerk ApeldoornOp zondag 6 november zal ’s middags om 16.30 uur in de Grote Kerk aan de Loolaan de gezamenlijke kerkdienst worden gehouden van de Christelijk Gereformeerde Kerken, de Gereformeerd Vrijgemaakte Kerken en de Nederlands Gereformeerde Kerk. Zeven kerken zijn dat intussen, omdat ICF als een zelfstandige gemeente binnen de CGK is erkend.
In deze dienst, onder leiding van ds. Willem Smouter, hoopt ds. Henk van de Kamp een overdenking houden over het thema “Uitgezonden om het zaad te zijn van Gods rijk”.
De dienst komt in de plaats van onze middag/avonddienst. De collecte is bestemd voor de Apeldoornse stichting Present.
Het is fijn dat we als broers en zussen van deze kerken samen daarna het avondmaal kunnen vieren.
Vanzelfsprekend hopen we velen van u in deze dienst te mogen ontmoeten.

De dienst is rechtstreeks te beluisteren via www.kerkomroep.nl en vervolgens bij zoeken op plaatsnaam Apeldoorn in te geven en Grote Kerk te kiezen.