14 mrt: Heb jij een hart voor jongeren?

Timon wil pleegkinderen zoals Michaël, thuisloze jongeren, tienermoeders of jonge vluchtelingen een plek bieden, waarvan ze later kunnen zeggen: ‘hier voelde ik me thuis, bij Timon keken mensen naar me om’.

Timon zoekt:
•    Pleegouders voor kinderen of tieners
•    Goede buren voor thuisloze jongeren en tienermoeders
•    Gastgezinnen of maatjes voor jonge vluchtelingen

Pleegouders
SGJ Pleegzorg is sinds 2016 onderdeel van Timon. De vraag naar pleegzorg groeit, ook in Apeldoorn en omgeving. Timon is daarom op zoek naar christenen die hun huis willen openstellen.

•     Hebben jullie ruimte in je hart en huis?
•     Kennen jullie mensen bij wie pleegzorg zou passen?

Kom dan vrijblijvend naar een informatieavond van Timon of wijs belangstellenden op deze avond!

Dinsdag 14 maart 2017
19:30 – 22:00 uur
De Voorhof
Gijsbrechtgaarde 101, 7329 CA Apeldoorn
Klik hier om je aan te melden.

Wil je de avond bekend maken in jouw kerk of netwerk? Stuur deze mail door, plaats een bericht in jouw kerkblad of bestel posters en flyers via communicatie@timon.nl.

Goede buren voor thuisloze jongeren en tienermoeders
Jurrien en Janet ten Brinke zijn initiatiefnemers van een nieuw Begeleid Wonen project in een voormalige school in Apeldoorn. Er zijn 5 plekken voor jongeren van 18 jaar en ouder en jonge moeders met een kind. Timon verzorgt de professionele begeleiding. Voor dit project is Timon daarnaast op zoek naar christenen die op vrijwillige basis een goede buur voor de jongeren willen zijn. Er komen appartementen beschikbaar voor:

•    Een jong stel (zonder kinderen)
•    Een single

Binnenkort komt er meer informatie op de Timon website www.timon.nl Alvast je belangstelling tonen of heb je een vraag? Mail dan naar vrijwilligers@timon.nl.

Gastgezin of maatje voor jonge vluchtelingen
Timon heeft in Apeldoorn enkele locaties voor jonge vluchtelingen (14-18 jaar) met een status. Willen jullie gastgezin worden of wil je een maatje zijn voor een jonge vluchteling uit Syrië of Eritrea?

•    Check www.dichterbijvluchtelingen.nl
•    Of bel tel. 030-694 00 70 en vraag naar Nieske Heutink

We hopen je in de toekomst te ontmoeten!

www.timon.nl
tel. 030-694 00 70