Samen bouwen, samen groeien nummer 6

Nu het jaar van de verbouwing is aangebroken, kunnen we vaker nieuws melden!
Bijeenkomst in de kerk
Op 7 januari presenteerde het bouwteam, na de dienst, de plannen voor de verbouwing. De gemaakte keuzes werden toegelicht. Duidelijk werd wat wel en (nog) niet kan worden aangepakt. De financiële situatie kreeg aandacht. En de activiteitencommissie presenteerde heel veel leuke plannen om geld op te halen!
Lukte het niet erbij te zijn? U vindt de powerpoint van de bijeenkomst op de website van de Tabernakelkerk.
We stonden in de krant!
De Stentor publiceerde een leuk en positief artikel over onze verbouwingsplannen! Lees hier het verhaal!
Gemeente Apeldoorn
De behandeling van onze plannen in de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit op 11 januari verliep goed.  De CRK gaf ons complimenten voor het ontwerp en voor de manier waarop wij de Gemeente Apeldoorn er vroegtijdig bij hebben betrokken!  We hopen dat we snel een omgevingsvergunning krijgen.
Financiën
Er is 240.000 euro aan giften en leningen toegezegd. Daar zijn we heel blij mee!
Acties
We zien uit naar een bruisend jaar! De activiteitencommissie heeft heel veel leuke ideeën om 50.000 euro te verdienen voor de keuken en voor beeld en geluid. Workshopdagen, een wijnproeverij, een stoere mannendag, kindertheater, een pop-uprestaurant en nog veel meer.  Dat kan natuurlijk alleen met hulp van heel veel gemeenteleden!
Concert LEV op 17 maart
Op 17 maart treedt de aanbiddingsband LEV op in onze kerk. De opbrengsten van de catering van deze avond zijn ook voor de verbouwing! Meer info vindt u hier.
Workshopdag 24 maart
Verder vragen we vast aandacht voor de workshopdag op 24 maart 2018 met bloemschikken, mozaïek, schilderen of cup-cakes versieren en verkopen. We hebben daarvoor nog hulp nodig bij de cupcake-workshop voor de kinderen. Neem voor meer informatie contact op met Esther van Zoest, vanzoestesther@gmail.com