Samen bouwen samen groeien nr 7: de verbouwing komt dichtbij!

De bouw gaat beginnen op de dinsdag na Pasen! Dat komt nu dichtbij. De paasdiensten vieren we nog in de Tabernakelkerk, daarna wijken we uit.
Christelijk Lyceum
Vanaf 8 april tot september houden we onze diensten in het Christelijk Lyceum. Het is wat knusser dan we gewend zijn, maar er passen voldoende mensen in de zaal. Dat is afgelopen week getest door een groep gemeenteleden.
Clubs en andere activiteiten
De jeugdclubs zijn tijdens de verbouwing in Crea-tijd, Lage Brink 64 in Apeldoorn-Noord. Voor alle andere doordeweekse activiteiten vinden we nog een oplossing.
Omgevingsvergunning
De gemeente Apeldoorn heeft de omgevingsvergunning voor de verbouwing verleend. Nu is er nog 6 weken tijd voor mensen om eventueel bezwaar te maken. We organiseren binnenkort een informatieavond voor de buurtbewoners en de gebruikers van DOK Zuid.
Bouwbegeleider
We hebben een bouwbegeleider gevonden uit onze eigen gemeente. Jeroen Haijes is bouwkundige en werkt in de bouwsector. Heel fijn dat wij van zijn kennis en ervaring kunnen profiteren.
Helpen
U kunt ook helpen bij de verbouwing. Dat is ook hard nodig. Hoe meer u helpt, hoe meer kosten we besparen. We hebben hulp nodig bij het volgende:

• Eerste fase: sloopwerkzaamheden
  • Middenfase: schuren en lakken van alle kerkbanken
  • Eindfase: schilderwerkzaamheden.

Jan en Nelleke Odink én Christian Paape coördineren de hulp van vrijwilligers. Meldt u zich bij hen als u zin hebt de handen uit de mouwen te steken. jan@knido.nlnelleke@knido.nlc.paape1974@gmail.com

Activiteiten
De activiteitencommissie heeft een geweldig programma bedacht met activiteiten voor jong en oud. Het hele jaar door is er van alles te doen om samen geld in te zamelen voor de verbouwing.  Doet u ook mee? U krijgt het activiteitenboekje in de kerk en kunt hem ook hier lezen.
Copyright © 2018 Tabernakelkerk, All rights reserved.
We zenden deze mail aan leden en belangstellenden van de Tabernakelkerk.

Postadres:
Tabernakelkerk Waalstraat 2 Apeldoorn, Gld. 7333 JR Netherlands
Voeg ons toe aan uw adresboek

Wilt u ontvangst van berichten aanpassen?
U kunt uw voorkeuren aanpassen of uitschrijven uit alle mail van Tabernakelkerk