5-6-7 oktober: Openingsfeest nieuwe kerkgebouw

Er wordt hard gewerkt aan ons nieuwe kerkgebouw en zoals u de laatste weken misschien al hebt vernomen willen de opening vieren met een heus feestweekend. Belangrijkst is dat u allemaal 5, 6 en 7 oktober blokt in uw agenda, zet nu alvast een dik kruis in dat weekend!

Jaap heeft een paar weken geleden al e.e.a. uitgelegd tijdens de dienst en toen ook een oproep gedaan om uw talenten in te zetten. Via een formulier heeft u dit kunnen opgeven. Voor wie dit allemaal heeft gemist of voor degene voor wie het nog te onduidelijk was, geven we nu wat meer uitleg over wat we gaan doen en waar u bij kunt helpen.

save the date
Vrijdagavond is met name gericht op een feestavond met onze broeders en zusters uit Apeldoorn

• Concert van een bekende christelijke artiest/band
  • (denk hierbij ook aan de organisatie van de “catering” rondom dit evenement)
  • Afterparty voor de jongeren (DJ)

Zaterdag is een feestje met en voor de wijk Zuid
Een heus festivalterrein, opgebouwd uit “tenten” rondom onze kerk (gelinkt naar de tabernakelkerk). ‘In elke tent een talent’, oftewel overal is wat te doen, zoals:

• Kleedjesmarkt
  • Kinderplein (springkussens, spelletjes, schminken, etc)
  • Sport&Spel (voetbal, buikglijbaan, etc)
  • Food court (diverse kraampjes met eten en drinken)
  • Kledingtent (2e hands “kledingwinkel”)
  • Klustent (“present”-klusjes in de wijk)
  • Kunsttent (schilderen)
  • Creatieve tent (bloemschikken)
  • Informatietent (rondleiding gebouw)
  • Gebedstent (met en voor elkaar bidden)
  • Muziektent (open podium)
  • Evangelisatietent (bijbellezen, orgelspel, etc)
  • Koffietent (koffiehoek voor de ouderen met bingo)

Zondag sluiten we het feestweekend samen als gemeente af

• Eredienst
  • Officiële opening met genodigden
  • Gezamenlijke lunch

Zoals u ziet zijn de grove schetsen er al, met dank aan de geleverde input van u als gemeente. Nu komt het echter aan op de concrete invulling, want dit ligt nog helemaal open. Voor elk onderdeel zoeken we mensen die het leuk vinden hier een bijdrage in te leveren en ook zoeken we coördinatoren voor elk specifiek onderdeel (tent) die dit zelfstandig willen organiseren. Maar u kunt ook op andere wijze bijdragen zoals het leveren van materiaal (bijv. springkussens), financiën of praktische organisatie. U kunt vast een inschatting maken van alles wat er bij zo’n weekend komt kijken en voor dit alles vragen wij graag uw hulp.

Heeft een idee, talent of bijdrage, laat het ons dan graag weten. Dit kan via een online formulier: https://goo.gl/forms/KeG8eZ3bx6S85JT23 of benader iemand van de feestcommissie.

De leus was tot nu toe Samen bouwen, Samen groeien en voor dit weekend willen we hier Samen vieren aan toevoegen. Zonder uw aanwezigheid en inzet is het vieren een stuk minder geslaagd, we willen het graag met elkaar vieren. We hebben er al zin in! U ook?

De Feestcommissie
Jaap, Marloes, Annerinkse, Wouter, Rinske en Deany