10 maart: SingEet

In de afgelopen periode hebben we in de vernieuwde kerk met elkaar al een paar keer een SingIn mogen hebben en in januari hebben we weer een SingEet gehad. Samen eten en samen God groot maken rondom een thema, is mooi om als gemeente te mogen doen. Inmiddels hebben we gebruik kunnen maken van een uitgebreide nieuwe keuken! Wat is het gezellig om met elkaar het eten voor te bereiden en om te koken in de kerk! Superfijn dat er een aantal mensen zich hebben opgegeven om te helpen met koken en om de maaltijd voor te bereiden.

Lijkt het je ook leuk om een keer mee te helpen? Neem gerust contact op met Annelies.

De volgende SingEet staat gepland op zondag 10 maart. Wil je komen eten, dan kun je je opgeven via singeettabkerk@gmail.com. Tot en met de donderdag voor de SingEet heb je de gelegenheid je aan te melden. Ook als je niet komt eten; de koffie/thee staat om 18.00 uur klaar. Hartelijk welkom allemaal!

SingEet agenda 2019: 10 maart, 19 mei, 8 september en 10 november.