Pop-up kerk Apeldoorn in de dagen voor Pasen

In de dagen voor pasen willen we een pop-up kerk starten in Apeldoorn. Deze zal vlakbij het station komen te staan. In deze pop-up kerk zal dagelijks een algemeen programma zijn. Mensen kunnen even binnenlopen, of op het veld rondom plaatsnemen. De Pop-upkerk is een initiatief van verschillende kerkgenootschappen in Apeldoorn.

In de pop-up kerk is koffie en thee, de mogelijkheid een kaarsje aan te steken, kunst en muziek, een luisterend oor en informatie over wat christenen geloven met Pasen. Verder zal er bijvoorbeeld een paasvertelling voor kinderen, een lunch voor daklozen en nog veel meer worden georganiseerd.

We hebben jou nodig!

We kunnen dit niet alleen! We zijn nog op zoek naar:

• Vrijwilligers om ’s ochtends de kerk op te blazen
  • Vrijwilligers om ‘s middags de kerk te ontluchten
  • Gastvrouwen en gastheren
  • Muzikanten

Help je ook mee? Meld je aan bij Albert Borreman of via de Facebookgroep van de Tabernakelkerk.