Kies wat je ontvangen wilt

Met een nieuw seizoen voor de deur wijzen we graag op de mogelijkheid om zelf te kiezen welke informatie je per e-mail van de Tabernakelkerk wilt ontvangen.

Misschien kom je af en toe eens kijken en zou je wat meer willen weten. Misschien volg je de diensten online terwijl je heel ergens anders woont. Of je bent gewoon nieuwsgierig. Er zijn drie soorten berichten waarop je kunt intekenen:

1. Zondagse mededelingen – de wekelijkse informatiebrief die vroeg op de zondagochtend verzonden wordt
  2. Dienstbetoon digitaal – ons kerkblad als pdf, eens per drie weken
  3. Incidentele berichten – bijvoorbeeld kennisgeving van overlijden of andere eenmalige berichten

De meeste leden van de Tabernakelkerk ontvangen een deel van deze berichten, maar let op: dat zit niet gekoppeld aan de ledenadministratie. Je kunt je zelf opgeven voor wat je wilt ontvangen. In elk bericht staat ook een link waarmee je je eigen gegevens kunt aanpassen.