22 sep: Informatiebijeenkomst Presentteams Tabernakelkerk

Stichting Present Apeldoorn maakt al heel wat jaren gebruik van de Presentteams binnen onze gemeente. Geweldig dat ze iedere maand klaarstaan: een verhuizing, grofvuil afvoeren, een tuin opknappen, een schilderklus… alles komt voorbij en alles wordt aangepakt en ook nog eens met veel enthousiasme.

Ook het komende seizoen willen ze door, maar hier zijn weer nieuwe mannen voor nodig. Je bent gemiddeld 1x per drie maand aan de beurt. Het project dat je gaat doen wordt voorbereid en de week voor de projectdag krijg je alle informatie via de mail.

Een mooie manier om met elkaar wat te betekenen voor onze stad!

Present nodigt jullie uit! 22 september na de ochtenddienst. Heb je in een Presentteam gezeten, doe je nog steeds mee of wil je gaan meedoen maar wil je meer weten? Present nodigt je uit voor een kop koffie met iets lekkers, als kleine blijk van waardering voor wat jullie allemaal al hebben betekend voor onze stad (of gaan betekenen…).

Leuk om verhalen te delen met elkaar, verbazingwekkende situaties te bespreken, maar er is uiteraard ook de ruimte om vragen te stellen of meer informatie te krijgen over de Presentteams van de Tabernakelkerk.

Zie jullie graag na de ochtenddienst, in de vergaderzaal. Hoop van harte dat jullie dan ook present zijn! Hartelijke groeten, ook namens mijn collega’s,

Stichting Present Apeldoorn
Marloes Pen