19-26 jan: Week van gebed

‘Buitengewoon’ is het thema voor de Week van Gebed voor de eenheid van de christenen in 2020. De jaarlijkse gebedsweek vindt plaats van 19 tot en met 26 januari. Geïnspireerd door de buitengewone vriendelijkheid die in Handelingen 28 naar voren komt, daagt de Week van Gebed deelnemers uit om te streven naar meer dan het gewone.

Het materiaal voor 2020 is voorbereid door kerken in Malta. Christien Crouwel, algemeen secretaris van de Raad van Kerken: ‘Het thema Buitengewoon ligt dicht bij de bevolking van Malta. In het Bijbelboek Handelingen lezen we dat Paulus en zijn reisgenoten schipbreuk lijden op het eiland. Daar worden zij met buitengewone vriendelijkheid opgevangen. Deze gebeurtenis markeert het moment waarop het evangelie het eiland bereikt. Dat wordt door de bevolking nog ieder jaar gevierd. In de komende gebedsweek worden wij daarin meegenomen.’

Komende zondag worden na de diensten de gebedsfolders uitgedeeld, voor ieder adres één. Kinderen (6-10) en tieners krijgen hun eigen gebedsfolder. Ook bent u van harte uitgenodigd om mee te doen met de gebedsbijeenkomsten, samen bidden met christenen uit Apeldoorn uit diverse kerken. Alle samenkomsten beginnen om 19.30 uur en duren ongeveer een uur.

Dag Waar Adres
Zo 19 jan. Geloofsgemeenschap De Fontein Distelvlinderlaan 200