21 jan: Inspiratieavond ‘God in de supermarkt’

Binnen de gemeente van de Tabernakelkerk besteden we dit jaar aandacht aan het thema ‘Zorg voor de aarde’. Om de gemeente te inspireren en bewust te maken organiseren we een aantal thema-avonden.

De volgende inspiratieavond is 21 januari en gaat over verantwoord boodschappen doen.

Wilt u graag weten wat voor keuzes u moet maken bij het boodschappen doen?
Twijfelt u wel eens tussen boontjes uit Ethiopië of de diepvries? Tussen vlees en vleesvervangers? Dan biedt de workshop “God in de supermarkt” hulp. Deze workshop is al 130x gegeven in het hele land en komt nu naar Apeldoorn! Deze workshop laat zien wat voor keuzes we hebben en helpt ons argumenten te begrijpen. Tijdens de workshop willen we komen tot een serieuze, maar speelse dialoog. Er wordt geput uit actuele documentaires en websites.

De avond begint om 20.00 uur in de Tabernakelkerk aan de Waalstraat, tot uiterlijk 22.00 uur. Vanaf 19.30 staat de koffie klaar. Ook onze zusterkerken zijn hierbij van harte welkom!