Bloemenactie in de buurt

Bemoedigend bosje bloemen van de Tabernakelkerk voor het Paasweekend

Om de mensen bij ons in de buurt een hart onder de riem te steken hebben we een bloemenactie op touw gezet met de diaconie van de Tabernakelkerk.

Het zou mooi zijn als we in onze eigen buurt, waar we wonen, voor het paasweekend een bosje bloemen uitdelen bij de mensen die ziek zijn, lang binnen zitten of eenzaam zijn. U kunt het aantal bosjes bloemen dat u wilt uitdelen mailen naar diaconie@tabernakelkerk.nl uiterlijk a.s. maandag 6 april.

U kunt de opgegeven bosjes bloemen op een veilige manier afhalen bij uw wijkdiaken. U krijgt na bestelling nog bericht vanaf wanneer ze klaar staan.

We bestellen deze bosjes bij een lokale ondernemer die nu ook zware tijden heeft. Het zou fijn zijn, als u de mogelijkheid heeft, dat u deze maand wat extra doneert in de bloemenpot via de scipio app.

Met bemoedigende groet namens de diaconie,

Johan Lammers