12 sep: startzondag met kerkdienst in de openlucht

Op zondag 12 september willen wij met een kerkdienst in de openlucht de start vieren van het nieuwe seizoen! Er is geen beperking aan het aantal bezoekers, dus iedereen is hartelijk welkom!

Het belooft een feestelijke dienst te worden voor jong én oud. Tijdens de dienst is er geen kinderverteldienst, maar de kinderen krijgen een werkje voor tijdens de preek. We zingen ook een kinderlied, een tienerlied en Sportfreaks verzorgt een dramastukje.

Waar en hoe laat?

De dienst begint om 11:00 uur (dus een uur later dan normaal) en vindt plaats op het middenterrein van Sportpark Orderbos, tegenover de velden van CSV Apeldoorn. Na afloop van de dienst is er koffie/thee/limonade met iets lekkers erbij!

Geen inschrijving!

Omdat wij in de openlucht veel ruimte hebben, kunnen wij ons ook met veel mensen aan de 1,5 meter maatregel houden. Er is daarom geen beperking aan het aantal bezoekers en je hoeft je van tevoren niet in te schrijven.

• Er zijn mobiele toiletten beschikbaar op het terrein.
  • De liturgie wordt vooraf online gedeeld via de website, zie onderaan de pagina of download de liturgie hier. Zo kun je via jouw tablet of telefoon meelezen. Of je kunt er voor kiezen om te printen. Als organisatie kiezen we ervoor om niet te printen, enerzijds vanuit duurzaamheid en anderzijds om contact te voorkomen bij het uitdelen.
  • Neem zelf iets mee om op te zitten: een kleed voor in het gras of een klapstoel. Als je het lastig vindt om een stoel mee te nemen: als organisatie houden wij ook klapstoelen achter de hand!
  • Parkeergelegenheid. Natuurlijk komen we zo veel mogelijk op de fiets. Je kunt je fiets parkeren bij de ingang van het middenterrein, hier is voldoende ruimte.  Aan de rondweg van Sportpark Orderbos kunnen auto’s geparkeerd worden; hier zijn voldoende plekken. Dit zal ook door parkeerwachten worden aangegeven.

Jeugdzone

Na afloop van de openluchtdienst wordt er voor de jeugd op het middenterrein een aparte jeugdzone gemaakt om elkaar te ontmoeten, chillen en voor de sportieveling leuke spelletjes te spelen. De jeugdzone zal ongeveer een uurtje duren.

Hulp nodig?

Wij kunnen ons voorstellen dat je een vraag hebt. Of dat je hulp nodig hebt, bijvoorbeeld in verband met vervoer naar het Orderbos. Neem dan s.v.p. contact op met je wijkdiaken.

Bij slecht weer

Neem bij minder goed weer een paraplu mee en kleed je goed aan. Bij heel slecht weer kan de kerkdienst in de openlucht helaas niet doorgaan in verband met alle apparatuur.

In dat geval gaat de kerkdienst door om 10:00 uur in de Tabernakelkerk voor max. 150 bezoekers. Er is dan wel gewoon oppas en kinderverteldienst. Voor deze dienst staat de reguliere inschrijving open.

Liedlijst Openluchtdienst Tabernakelkerk 12 september