Superclub organiseert concert Continental Kids

supercontinental‘Doen!’ is het nieuwe programma waarmee de Continental Kids dit seizoen door Nederland trekken. Op 1 maart organiseert de Superclub een concert in de Tabernakelkerk. Iedereen is welkom!
De Continental Kids is een groep kinderen van 8 tot en met 12 jaar, die zingend en dansend de boodschap van Gods liefde voor de wereld brengen. Deze boodschap willen we graag in Apeldoorn en in het bijzonder in de wijk rondom de Tabernakelkerk laten horen. Kom kijken en luisteren en neem je vrienden mee!

Het concert wordt gehouden op zaterdag 1 maart in de Tabernakelkerk en begint om 15.30 uur (De zaal is open vanaf 15.00 uur). Kaartjes kosten slechts 3 euro per stuk en zijn te reserveren via continentalkids.apeldoorn@gmail.com, via www.continentals.nl  of bij CLC Boeken en Muziek Apeldoorn (055-5222757).

ContKids