30 sep: LEV in de Tabernakelkerk

LEV is het Hebreeuwse woord voor ‘hart’. De band LEV maakt nieuwe Nederlandstalige muziek met een eerlijke boodschap om mensen te bemoedigen en inspireren. In onze kerk zingen we af en toe liederen van LEV. Deze band gaat op tour door Nederland en vrijdagavond 30 september treden zij op in de Tabernakelkerk! Wil jij erbij zijn? Bestel dan hier je kaartjes.

Lees hieronder meer over de band LEV en ook hoe je een vrijkaartje voor een ander kunt bestellen.

LEV

We hopen dat jij, net als wij een heerlijke zomer hebt gehad!
Wij genoten als band van het spelen en kamperen op New Wine, samen met onze gezinnen. Daarna zijn we allemaal vakantie gaan vieren en inmiddels weer druk aan de slag.

Deze zomer mochten we reizen, maar ook komende weken gaan we met elkaar op reis. Wij als band, maar we hopen vooral dat jij met ons mee wilt gaan op die reis! Nog maar 3 weken en dan begint onze najaarstour. Het programma is al klaar! We gaan veel samen zingen en zeker ook luisteren naar nieuwe muziek en verhalen. Natuurlijk reizen we ook een beetje terug in de tijd, met de vertrouwde LEV muziek!

Leuk nieuws!

Het is voor velen de afgelopen jaren een lastige tijd geweest en ook nu nog blijft het leven onvoorspelbaar. Net als wij, zal ook jij vast merken bijvoorbeeld dat het leven een stuk duurder is geworden. Om die reden hebben wij iets leuks bedacht aangaande onze concerten. Ons thema is ‘Tot we thuis zijn’ en het bijbehorende nummer bezingt de reis die we samen maken. Dit bracht ons tot het volgende idee.
Voor sommige mensen is het kopen van een ticket wellicht te duur, of om andere redenen op dit moment niet haalbaar. Om juist ook die mensen te kunnen bemoedigen en een hart onder de riem te kunnen steken, willen wij jou een vrijkaartje aanbieden voor een concert naar keuze, om uit te delen. Om weg te geven aan iemand die een hoopvolle avond goed kan gebruiken of aan iemand die jij graag wil bedanken.
Sommige vrienden hebben al kaartjes gekocht voor de concerten. Heb jij al kaartjes gereserveerd, dan kun je via deze link een vrijkaartje bij bestellen.

Heb jij nog niet gereserveerd, we hopen dat ook jij er bij wilt zijn! Via deze link kun je je kaart(en) bestellen en tegelijk een vrijkaartje bij bestellen om aan een ander uit te delen.