Sportfreaks 10 jaar

SportfreaksOp zondag 27 oktober 2013 hopen we ons 10-jarig bestaan te vieren.

Al 10 jaar lang wordt er in het Zuiderpark gesport met de kinderen uit de buurt en zetten jongeren uit de kerk zich hiervoor in. Dit is natuurlijk geweldig en we willen dit dan ook groots vieren op de 27ste.

Op deze dag willen we een extra leuk en uitdagend sport- en spelprogramma aanbieden en hopen we zoveel mogelijk kinderen, jongeren en volwassenen te verwelkomen. We hopen ook dat een ieder die ooit met Sportfreaks heeft mee gedaan of mee heeft geholpen zin heeft om dit jubileum met ons mee te vieren.

Naast het sport- en spelprogramma zal er ook speciale dienst in de Tabernakelkerk worden gehouden ter ere van het 10-jarig bestaan van Sportfreaks. Vóór deze dienst willen we graag nog met iedereen die erbij betrokken is, dus ook de kinderen en jongeren uit de buurt, pannenkoeken eten.

Hieronder staat kort het programma voor zondag 27 oktober.

• 11.30 Om deze tijd verzamelen alle Sportfreaksleden, helpers en sporters zich in het jeugdhonk van de Tabernakelkerk.
  • 11.30 – 13.00 Voorbereidingen in de Tabernakelkerk.
  • 13.00 – 14.00 Naar het sportveld toe om alle sporten en spellen uit en op te zetten.
  • 14.00 – 16.30 Sporten en spelletjes in het zuiderpark met de kinderen en jongeren uit de buurt en de kerk. De sporten die gedaan zullen worden zijn voetbal, hockey en flagfootball. Dit zal als dit mogelijk is in toernooivorm gedaan worden. Ook worden er verschillende spellen georganiseerd. Bij mooi weer zal er ook een buikschuifbaan uitgelegd worden. Daarnaast zal er een springkussen aanwezig zijn en kunnen de jongens en meiden tegen elkaar sumoworstelen. Met verschillende sporten en spellen kunnen prijzen gewonnen worden. Ook zal er muziek aanwezig zijn. Tussen het sporten door zal er een dramastuk worden uitgespeeld. 16.30 – 17.00 Opruimen van alle activiteiten.
  • 17.00 – 17.15 Prijsuitreiking van de sporten en spellen die gedaan zijn op deze dag. Dit zal gebeuren in de Tabernakelkerk.
  • 17.15 – 18.15 Pannenkoeken eten in de Tabernakelkerk. Hierbij zijn alle kinderen, jonge-ren en volwassenen uit de buurt en de kerk welkom die eerder of op deze dag hebben mee hebben gedaan of geholpen bij Sportfreaks.
  • 18.30 – 19.30 Jubileumdienst in de Tabernakelkerk – Sportfreaks 10 jaar. Hierbij is ook iedereen welkom. Het is een dienst ter ere van het 10-jarig bestaan van Sportfreaks.

Hopelijk tot 27 oktober.

Met sportieve groet, Sportfreaks