Rebound 2019!

Vanaf zondag 28 april begin de mooiste week van het jaar: Rebound! Als kerk zenden we acht van onze grote sporthelden de wijk in om al sportend het evangelie te verkondigen. Van maandag tot vrijdag zullen zij in de middag (van 14.00-16.00) en in de avond (van 18.30-20.30) op het veldje bij de Spechtweg te vinden zijn. Sport wordt afgewisseld met ingestudeerde dramastukken en getuigenissen van wie Jezus is. De week wordt vrijdag 3 mei afgesloten met een barbecue voor de sporters en de buurt. U bent allen welkom om een kijkje te komen nemen en hopen dat u Rebound in uw gebeden mee wilt nemen.

Elk jaar gebeuren er bijzondere dingen. Rebound kan een startpunt van het contact met de buurt zijn, waarna Sportfreaks het overneemt door één keer in de twee weken te blijven sporten met kinderen en tieners. Inmiddels zijn de eerste kinderen uit de buurt zelfs een keer bij Pebbels geweest en zo vinden zij de aansluiting bij de kerk. Geweldig toch?!