19 mei + 23 jun: Bijeenkomsten nieuwe leden

Op 19 mei en 23 juni zijn de jaarlijkse bijeenkomsten gepland voor nieuwe leden. Door deze bijeenkomsten hopen we dat u zich snel thuis zult voelen binnen de gemeente van de Tabernakelkerk. Ook kunnen we elkaar op deze manier beter leren kennen.

Op 19 mei vertellen we als gemeente van de Tabernakelkerk wie we zijn en hoe onze organisatie er uitziet. Op 23 juni leren we elkaar op een informele manier beter kennen en bekijken we wat we van elkaar kunnen verwachten.

“Door deze bijeenkomsten hopen we dat u zich snel thuis zult voelen.”

Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor de leden die in 2018 en voorjaar 2019 lid geworden zijn van onze gemeente. Ook als u de bijeenkomsten van vorig jaar gemist hebt, bent u van harte welkom. We starten na afloop van de ochtenddienst in de grote zaal beneden (naast de keuken) en sluiten de bijeenkomst uiterlijk af om 13.00 uur. Voor de kleintjes is speelgoed aanwezig.

Noteer deze data alvast in uw agenda! Wij zien ernaar uit om elkaar te ontmoeten.

Namens de kerkenraad, Thea Berends-Mooiweer (ouderling gemeentewerk)