Gezocht: geluidstechnici Tabernakelkerk

Het verzorgen van het geluid in de kerk is een essentieel deel van onze erediensten. Als de spraak goed verstaanbaar is, de band mooi klinkt, het geluidsvolume aangenaam is, sprekers direct te horen zijn als ze gaan spreken en er geen storende bijgeluiden zijn, is dit een grote toevoeging aan de kwaliteit van onze diensten. Het ondersteunt de inhoud en staat een goede beleving niet in de weg.
Spreekt het je aan om hieraan bij te dragen? Dan komen we graag met jou in contact, want we zijn op zoek naar uitbreiding van ons bestaande team.
Als geluidstechnicus:
  • verzorg je het geluid tijdens diensten in de kerk en online
  • werk je samen de muziekteams om tot een mooi resultaat te komen
  • maak je deel uit van een leuk en gemotiveerd team
We zoeken mensen die:
  • enige technische aanleg hebben
  • een ontwikkeld gehoor hebben (je kunt de verschillende instrumenten bij een uitvoering onderscheiden)
We bieden:
  • begeleiding en opleiding vanuit het team met als doel dat je na verloop van tijd zelfstandig het geluid verzorgt in de kerkdiensten
Ben je geïnteresseerd, neem dan contact op met muziekcoördinator Steven Faber