29 sep: Kerkproeverij en themadienst

In de kerk is plek voor iedereen! Een plek waar je tot rust kunt komen, vragen mag stellen, zingeving en inspiratie ontvangt en deelt. We willen op zondag 29 september hier speciaal aandacht aan besteden door mensen die normaal niet in de kerk komen uit te nodigen om op die zondag de viering mee te maken. Doe je mee?

De kerkdienst begint om 10.00 uur en iedereen is welkom. Er is een kinderprogramma voor kinderen van 3 jaar tot en met groep 5. Daarnaast is er oppas voor de jongste kinderen. We verwachten dat viering rond 11:15 is afgelopen. Na de viering hebben we een koffiemoment en daarbij is iedereen natuurlijk ook van harte uitgenodigd.

Het thema van deze dienst is: “Waarom zou ik naar de kerk gaan?”. Als je geïnteresseerd bent kom dan gerust langs. Wil je meer weten over de acties rondom de kerkproeverij, klik dan eens door op de site van de Kerkproeverij.