Nieuw: podcast ‘Tabernakelgangers’

We zijn onlangs gestart met een nieuw initiatief binnen de gemeente. Een podcast genaamd ‘Tabernakelgangers’.

In deze 20 minuten durende podcast gaan we in gesprek met leden van de Tabernakelkerk over leven, geloof en kerkzijn. We geloven dat we als mensen met elkaar in verbinding staan en dat we door een inkijkje in elkaars leven te geven, veel van elkaar kunnen leren. Door een eerlijk gesprek hopen we elkaar beter te leren kennen én te inspireren.

We zijn blij dat we Manon Versteeg bereid hebben om de rol van gastvrouw in het gesprek op zich te nemen. Het eerste gesprek heeft ze met Janine van Drieenhuizen. Op korte termijn zullen we nog 3 gesprekken toevoegen, waarna we vanaf mei elke maand minimaal één gesprek aan de serie toevoegen.

De linken naar de gesprekken zijn steeds hier te vinden op de website van de kerk.

Je vindt alle afleveringen ook via de afspeellijst Tabernakelgangers in Spotify of op Anchor: daar worden de nieuwe afleveringen steeds toegevoegd. Zoek binnen die platformen op de lijst ‘Tabernakelgangers’.

Het idee is al voor de Coronacrisis tot stand gekomen, maar is juist ook nu een mooie manier om ondanks ‘social distance’ toch verbonden te zijn.

‘Ik denk dat je in leven heel veel leert van de dingen die je onderweg tegenkomt…. Ik hou er van om mijn weg te gaan, te kijken wat er op mijn pad komt en daar betekenis aan te geven. Het leven wordt  achterwaarts begrepen en voorwaarts geleefd…’
Meer horen? Klik hier voor de eerste aflevering met Janine