Rebound-week gaat door!

Van 3 mei tot en met 7 mei zal de Rebound-week weer plaatsvinden! Vorig jaar kon het
noodgedwongen niet doorgaan vanwege de corona-richtlijnen en ook dit jaar was het lang spannend wat we zouden gaan doen. Natuurlijk vraagt het dit jaar wat aanpassingen in de opzet, maar we zijn vooral blij dat Rebound weer in fysieke vorm zal plaats vinden!

We zijn dankbaar dat een team van 8 sporters zich weer volledig wil inzetten. Acht jongeren uit
verschillende kerken in Apeldoorn, een mooi team! Recentelijk hebben ze met elkaar een
voorbereidingsweekend gehad en het is mooi om te zien hoeveel passie en enthousiasme ze hebben.
Normaal waren er altijd veel vrijwilligers nodig tijdens de week, maar dat is nu zeer beperkt door de aangepaste vorm. Ook de oproep om massaal te komen kijken laten we dit keer achterwege en er zal geen koffie worden geschonken. Ondanks het publiek dat we moeten missen zijn we wel dankbaar dat we met de kinderen en jongeren mogen sporten!

En voor de duidelijkheid: alle kinderen en tieners uit de kerk zijn wel van harte welkom om mee te komen sporten (elke dag van 14.00-15.30 en van 18.30-20.00).

Gebedsgroep

Tijdens de reboundweek was er ook vaak een gebedsgroep die samen kwam. Dit jaar willen we dit vorm geven door een whatsapp-groep. U kunt zich hiervoor aanmelden en dan krijgt u in die
whatsapp-groep elke dag dank- en gebedspunten die u thuis kunt meenemen in uw eigen gebed. Zo kunt u toch betrokken zijn en wordt de Reboundweek gedragen door gebed. Door op deze link te klikken neemt u deel aan de whatsapp-groep. Bent u niet zo van de whatsapp dan kunt u zich ook aanmelden via email om updates te ontvangen. Stuur hiervoor een mailtje naar het sportfreaksgebedsteam.

Uiteraard is Rebound ook te volgen via Instagram!

We hopen op een mooie week van betekenis in Apeldoorn-Zuid!