1 sep: Dertigers avond met Almatine Leene

Je bent welkom op vrijdag 1 sept. vanaf 19:45 uur in de benedenzaal van de kerk. We bidden, zingen, luisteren naar een spreker en sluiten af met een borrel.

Spreker: Almatine Leene

De eerste spreker is theoloog, schrijver, docent en predikant Almatine Leene (1984). Na haar studie theologie aan de CHE, vertrok zij op 20-jarige leeftijd naar Zuid-Afrika om haar master en Phd theologie te behalen en aansluitend predikant te worden bij de Nederduits Gereformeerde Kerk van Stellenbosch-Wes. Zij werd begin 2020 de eerste vrouwelijke predikant binnen de GKv en ze is bestuursvoorzitter van Veilige Kerk. In het seizoen 2020 – 2021 droeg zij de titel Theoloog des vaderlands. Ze is ook bekend door deelname aan verschillende podcasts, waaronder De Ongelooflijke en Dit is de Bijbel van de EO.

Kom jij ook?

We zouden het geweldig vinden als jij er ook bij bent. Aanmelden kan via deze link: Ik ben erbij!

Help jij mee?

Help jij mee deze avond lekker te laten verlopen? Nu of een volgende keer? Voor een kleine of grote taak? We willen gebruikmaken van ieders gaven en talenten en het echt sámen doen. Geef je hier op als vrijwilliger en zet jouw gaven en talenten in tijdens een avond!

We hopen je te zien!
Geert en Frederieke Bos
Dertigers.ngk@gmail.com

Meer weten over Dertigers? Bekijk de webpagina of volg ons op Instagram.