5 sep: avond voor nieuwe leden

Op zondag 5 september om 18.30 uur nodigen we alle leden die zich sinds begin vorig jaar bij onze gemeente hebben aangesloten uit voor een informele ontmoeting in de kerk. Dat is grotendeels de periode waarin beperkingen golden vanwege corona. Veel van hen zijn lid geworden zonder onze kerk ooit van binnen gezien te hebben. En dat is natuurlijk mooi, maar we voelen wat een gemis het is dat je elkaar nauwelijks gesproken hebt.

Daarom nodigen we nu alle nieuwe leden en ook ieder die dat overweegt uit voor een kennismaking. We beginnen met een korte samenkomst in de kerkzaal, we hopen dan ook een en ander te vertellen over hoe het werkt in onze gemeente en jawel, we doen ook gewoon een rondleiding door het gebouw. Er zijn vertegenwoordigers van verschillende activiteiten aanwezig en zo hopen we elkaar over en weer te leren kennen.
Ook voor deze kennismakingsavond vragen we je om vooraf plaatsen te reserveren.

Thea Berends en Willem Smouter