Rebound gaat door!

Van 2 tot en met 6 mei zal de Rebound-week weer plaatsvinden! We zijn dankbaar dat een mooi team van jonge sporters uit verschillende kerken in Apeldoorn zich in hun meivakantie wil inzetten om te sporten met kinderen en jongeren in Apeldoorn-Zuid en het evangelie te delen. Op 9 en 10 april hebben ze met elkaar een voorbereidingsweekend om toegerust te worden voor deze mooie taak!

Dit jaar willen we Rebound graag weer als vanouds invullen, dus met publiek, koffie en ruimte voor ontmoeting op het terrein. Dat betekent dat we ook weer meer vrijwilligers zoeken dan vorig jaar. Na de ochtenddienst van zondag 10 april organiseren we hiervoor een inschrijfmoment, maar inschrijven als vrijwilliger kan nu ook al via vrijwilligersrebound@gmail.com. Laat een berichtje achter en we zoeken samen naar een goede invulling.

Een belangrijk onderdeel van Rebound zijn de sketches die de sporters doen om het geloof beeldend te laten zien aan de kids in de wijk. Daarvoor zijn we nog op zoek naar toneelattributen: pruiken, verkleedkleren, carnavalskostuums, een oude camera, (speelgoed)microfoon, leuke hoedjes en gekke zonnebrillen, kom maar door! Wilt u iets beschikbaar wilt stellen, dan horen we dat ook graag via vrijwilligersrebound@gmail.com.

Gebed
We willen u als gemeente vragen Sportfreaks, en in het bijzonder deze Rebound-week, mee te nemen in uw gebed. Ook kunt u zich aanmelden voor het gebedsteam dat in de week zelf biddend om de sporters heen staat via een mailtje naar sportfreaksgebedsteam@gmail.com of een appje naar Jelle Minnen (06 – 81 36 08 95).

Uiteraard zijn alle kinderen en tieners uit de kerk van harte welkom om mee te komen sporten bij Rebound, elke dag van 14.00-16.00 uur en van 18.30-20.30 uur.

We hopen op een mooie week van betekenis in Apeldoorn-Zuid!

Het Sportteam en Kerkteam van Rebound